19 aylık oğlum var.Son üç gündür istedigi birşey olmadığında elindekileri yere atıyor ,vuruyor ve ısırma davranışı oluştu.Yanlıs olduğunu anlatiyorum.Ama yine aynı ne yapmam gerekiyor bilmiyorum.Acaba ben yanlıs bir davranis mi yaptım?Nasıl davranmalıyım ne yapmalıyım bu davranışlarınin bitmesi için acaba.