gurbetci nekadar emin konusuyorsunuz 😠
Bebek etrafa ilgisi cogaldigi icin ve sesler duydugunda, genelde oyle yapr. Ben bebwgimle konusurkende yapiyor birakip, gulmeye basliyor. 5 yasindaki oglumda, oyleydi.. Zaten ben bu anin gelmesini iple cektim 3 aylik olsunda, bu anlari yasayim diye enntatlisi en guzel anlrin baslangici bence