AyssB merhaba.Çarşamba günü doktora gittik doktor idrar tahlili istedi poşet gibi bişey verdi inşallah becerebilirsem tahlile bakılacak bir türlü yapamadım.Bir de sadece gece yaptığı için kakada ufak beyaz kurt gördün mü dedi ben görmedim hiç o da tetikliyo olabilir kurt gece daha çok kaşındırır dedi yani henüz belli değil ama ben enfeksiyon olduğunu düşünmüyorum çünkü gündüz böyle bişeyi yok enfeksiyon olsa gündüz de rahatsız eder