Balpetegim55 Kizlar bebeğim 7 buçuk aylık geceleri çok sık uyanıyor bazen 1 buçuk bazen 2 saatte bir. Gece uyumadan devam sütü iciriyorum 180 ml falan. Muhallebi tarzı şeyleri yemiyor başka ne yapabilirim emiyor gece sürekli
Zlm Balpetegim55 gece tok tutan yiycek diye birşey yok hepsi bı yerden sonra sindiriliyo bebeğinizin vücut hızına bağlı olarak
gokceokur Balpetegim55 ben bal kabağı elma irmik muhallebisi yapıyorum bazen.bazende kuymak yapıyorum yada çorba ama biraz kıvamlı katı.ama yatmadan 2 3 saat önce yiyor.yatarkende 120 CC mama.gece 1 defa uyanıyor.
seboss35 Balpetegim55 ay herkesin genel sorunu bu sanırım 🤦 sabitlense de herkes görse belki fikir olur Oğlum 14 aylık ben yatmadan meyve püresi veriyorum genelde karışık meyvelerden ama çok tok tutmuyor gibime geliyor Bazen de sadece muz avakado bebe bisküvisi ceviz yediriyorum Kaynanam da ısrarla süte bebe bisküvisi koy mama gvi yap yok tutar diyo
Balpetegim55 gokceokur ay ne güzel ya bizimki maşallahh saat başı uyanıyor nerdeyse öyle muhallebi tarzı şeyleri hiç yemiyor meyve püresi yiyor onu yiyince de mamayı içmiyor bu sefer