Oğlum 15 aylık oldu ne kahvaltı yapıyor ne başka bişey doyumluk değil iki üç kaşık yiyor başka da yok sabah yumurta veriyorum yarımı anca yiyor meyve de çok az yoğurt az kek az öyle doyumluk hiç bişey yemiyor ve eline balık kraker verdim ondan da 3 tane anca yedi başka da yemedi ne yapmam lazım var mı bebeği böyle olan hep mama içiyor. Birde çok şeyler atlattı ameliyat oldu 2 ay oldu yoğun bakımda kaldı biberonu falan unutmuştu 1 ay oldu alışalı şuan da solunumdan boğazını deldiler trakesi var acaba bunlardan mı yemiyor neyden oluyor anlamadım. Doktora sorduğumda herşeyi verebilirsin dedi. Birde eline başka ne vermem lazım sadece ben balık krakere cesaret ettim 🥺 başka ne olabilir çok üzülüyorum 😥. Yardımlarınızi bekliyorum