simggsell Merhaba anneler, oğlum 2.5 yasında öksürük ve ateş şikayetiyle doktora gittik şurup asla içmediği için Novasef iğne verdi 6 tane günde 1 şeklinde toplam 5 iğne vurulduk gece olunca ateşi 37-37.5 oluyor böyle bişey yaşayan var mı?
AAhsenn simggsell antibiyotik ateş düşürmez diye biliyorum canım bizde şuan penisilin vuruluyoruz antibiyotik ateş var 4 saate bir calpol ve dolven dönüşümlü ver dedi doktor
simggsell İğneden sonra agzında kızarıklık kabarma aft oldu çarşamba günü kontrolü var bize idrar ve kan testi yapılmadı bronşit baslangıcı dedi doktor
simggsell Burcu60 normalde vücut ısısı 36 korkuyorum yükselirse diye 😞 iğne daha etkili olması gerekiyor diye biliyordum
simggsell Öksürük geçti ama ateş geçmiyor ve oğlumun dirençli ateşi oluyor 40 dereceyi gördük daha önce antibiyotik şurup zar zor içmesine rağmen üçüncü günden sonra ateş falan kalmıyordu
Burcu60 simggsell keşke buhar verseydi geçmezse yine gidin bence buhar daha iyi balgamı sokturuyor bize hep buhar verdi doktorumuz
simggsell Ysgl26 teşekkür ederim inşallah iyileşir artık agzı da yara hiç bişey yemiyor o kadar çok üzülüyorum ki