Eylullmomss Başka semtler olmaz 4 aylık küçük bebeğim var. avcılar Cihangir’de kreş var mı özel devlet fakketmiyor 4 yaşında kızım
sleepnessnami Eylullmomss Avcılar kaymakamlığına yakın bir kreş vardı herkes çok övüyordu ama adını hatırlamıyorum
Gizliasil Eylullmomss merhaba bende Cihangirdeyim ama pelicanin arkadasinda sevgibagi var çok memnunum yarim gün gidiyor biraz pahalı ama hakediyo4 bence. Vermediyse iz hala düşünebilirsiniz
sleepnessnami Eylullmomss yok değil sanki metrobüse yakın bir yerdi hep önünden geçiyorum ama adına bakmıyordum geçenlerde biri orası çok iyiymiş diyordu
sleepnessnami Eylullmomss yok hayır ben de avcılarda oturuyorum bir akrabamız demişti özel badem şekeri olabilir
sleepnessnami Eylullmomss 9 aylık olacak 10 gün sonra ben de ileride çocuğumu bu yakınlarda bir yere veririm diye düşünmüştüm
Eylullmomss sleepnessnami bi tane mi var çocuğunuz maşallah benimde iki kızım var biri 4 yaşında biri 4 aylık ☺️
sleepnessnami Eylullmomss evet bi tane 😊 Allah bağışlasın maşallah uygun bir kreş bulsanız çok iyi temiz olması ve kalabalık olmaması çok önemli çünkü oralarda hastalık çok oluyor evde daha minik bebeğiniz var Allah korusun
sleepnessnami Eylullmomss bir de haseki koleji vardı sanki oranın anaokulu var ama o nasıl oluyor bilmiyorum eğitm öğretim dönemi dışında alıyorlar mı veya kaç yaş alıyorlar bilgim yok.
Eylullmomss sleepnessnami Nilgün eroğlu kolejinde şuanda ama berbat bir okul 9-5 sabah kahvaltı listesini atmıyorlar