brglllckrrr Emzirip sigara içen anneler varmıı Ben günde 4-5 defa içiyorum kötü hissediyorum ama bazen çok kötü oluyorum
BirTim brglllckrrr hamileyken bırakmıştım ama doğumdan sonra tekrar içmeye başladım engelleyemiyorum kendimi. Üzerimde koku kalmasın diye birde nikotin oranı biraz daha düşük olduğu için elektronik sigara kullanıyorum.
evlatlarim6868 brglllckrrr ben 11 senedir kullanıyorum sigarami dışarda içmeyi tercih ediyorum ve üstüme yelek alıyorum onu da eve girince çıkarıyorum emzirdikten sonra ya şu iç yaa da bı meyve suyu vs birşeyler ye kalmaz kokusu naneli sakız da olur
Ballikizim99 Bende emziriyorum ve içiyorum malesef günde 4-5 tane hamileyken kesinlikle içmedim bebeğime bşy olur diye ama aklımdan da çıkmadı hiç çıkmıyor 🙄