inan-472 Arkadaslar merhaba 2-3 haftadır bebeğimde böyle bir şey cıktı. başına gelen var mı bu nedir bilen var mı ? https://imgyukle.com/i/yQinNb
Angel00 inan-472 et beni gibi duruyor ama buyuk ama baya kırmızı.. canım üstte kalsın bilen biri çıkar belki, yarın aile hekiminize götürün baksın en basiti .
heymom__ inan-472 orayı bisey ısırmış kan oturmuş gibi.. ama bir kaç hafta olmuş öyle olsa rengi değişirdi. Neden doktora götürmediniz bu kadar zamandır belki mikrop felan kanına karışcak daha kötü olmasın zaman kaybetmeden götürün bence
Blackcloud inan-472 Hemanjiom bu canım, doktora gösterin usgyle bakar ciğere falan geçmişmi diye. Bazılarına ilaç tedavisi başlıyor, benim kızıma vermemişti zamanla baya azaldı.
inan-472 heymom__ yeğenimde benzeri cıktı hic bir sorun yok dediler aynısına benziyordu o yüzden üstüne düşmedim ya
tamamdedimyaa inan-472 kırmızı ben gibi duruyor ama onlarda bu kadar canlı renk değil. En iyisi doktora götürün.
aysenurkerem inan-472 hemanjiyom bu. Lütfen tetkik için doktora gidin 🙏 Tedavi edelicekse doktor en doğru bilgiyi verecektir
inan-472 aysenurkerem yeğenimde benzeri cıkmıştı doktor önemsiz dedi bende bekledim belki değişme olur diye ama değişmedi kötü bir sey mi ki bu ya okuyorum anlamıyorum
kitapkokusu_ inan-472 hemanjiom kızımda da vardı 3 yasında suan geçti doktora götürün başına ve ciğerlerine bakıyolar varsa tedavi baslatıyolar ama korkulcak bişey değil
inan-472 kitapkokusu_ kötü bir şey mi bu anlamadım internettede okuyorum kötü şeyler yazıyor size nasıl tedavi uyguladılar cok canı yandımı
Blackcloud inan-472 Bazı organlara geçme olasılığı var bunuda ancak doktor muayeneyle görebilir. O yüzden doktora götürmeden bilemezsin.
kitapkokusu_ inan-472 bizde içinde çıkmadı sadece vücudunun dısında vardı içerde bişey varsa tedaviyle gecer merak etmeyin demişti doktor ama trdaviyi bilmiuorum canım
Blackcloud inan-472 Herkesinki bir olmuyor, dediğim gibi doktor ilacı gerek görmezse vermez. Bize takip edin büyüme varmı diye demişti.
inan-472 Blackcloud evet umarım ciddi bir sorun değildir yani bundan baska belirti vermedi yeğenimde vardı bir benzeri önemsiz demişlerdi