Merhaba
Lütfen yardım edin. 15 günlük bebegim var, aile sorunları oldu doğum sonrası biraz da depresyondayım sürekli ağlıyorum, ilk günler sagdığımda 40ml dütüm vardı, şimdi sagıyorum 15ml/20 ml çıkıyor gittikçe azalıyor, tahin ve rezene bol su tüketiyorum daha ne yapmalıyım. Bebek çok küçük onun emmesi yetmiyor diye sagıyorum hata mı yapıyorum?