kizlarimbenimherseyim Yas ilerledikçe beyazlar çoğalıyor nasıl baş edilir hanımlar kapalıyım tamam ama beyazları gördükçe üzülüyorum en son yazın hint kinasiyla boyamistim yine aynı oldu nasil yapiyorsunuz özellikle açık hanimlar beyazlardan nasil kurtuldunuz
delirmeceler kizlarimbenimherseyim yaşlanıyoruz diyorsun ama kesin yaşın küçüktür 😁ben 40 yaşındayım ikizlere kadar saçımda beya yoktu şimdi ufaktan başladı birazda stres genetik ve tabi yaşta combo oluyor şükür daha belli olacak derecede değil kurtuluş yok boya tek çözüm