Ablak56 nerde yaptırıcaksın acaba
Bizimde olması gerekiyor dişler sıkıntılı devletteki doktor dişi çekmemiz lazıj dedi masaya oturttu durmadı durmaz yani küçük çocuk ondan önceki farklı bir devlet dişçisi anestezili yapıyoruz dedi diye götürmüştüm ama bu gittiğim gerek yok dedi uzman doktor kendisi gittiğim yerde 6 tane çocuk dişçi var sadece 1 tane uzman vardı o yapıyormuş bunuda özele götüreyim klniğie dedim bazısı diş çekilmesi lazım dedi en son daha iyi bir yer buldum kanal tedavisi şart diş çekilirse kalıcı dişlerde problem açıyor dedi ama anestezili işlemi hastane ortamında yapılması gerekiyormuş normal bu klnikler yapmıyormuş o sorumluluğu almıyorlarmış devlet yapıyor bide özel hastaneler dedi ama özel hastanede bi tanıdığım sadece narkoza 15 bin istediler bizden dedi e tüm diş kanal tedavisi diyorlar kanal tedavisi ne kadar bilmiyorum antibiyotik kullanıyoruz şuan bitince gidicek tekrardan çıldırıyorım artık nereye götüreceğimi şaşırdım özel hastanede tüm dişlere kanal tedavisi yaptırsam en az 50 tutar öı acaba diyorum bayıltma 15 se nasıl kalkarım diyorum kara kara düşünüyoruz eşimle resmen bi yandan millet ya uyanamazsa diyo diyprum ne alaka öyle daha bir sürü saçma şeyler diyolar iyice kafam karılıyor çıkmaza girdim resmen ben ya