Deletedmom413 Sudenurr Maşallah :) nazar olur dikkat edin oturmadan emeklemeden yürüyecek olmus sasirdim
Oznurozer 3 aylıkken meyve yiyen 3 buçuk aylıkkende yürür yani🙈🤭 şaka bi yana omurgası çok hassas henüz yaptırmasanız iyi olur
Kbrisci Evet benim oğlumda yapmak istiyor basıyor da ama ben bastırmıyorum şu an daha çok küçükler kas ve kemik yapıları daha tam oluşmadı zamanı var oğlum diyorum ☺️ İlerde nasıl tutacağız biz bu çocukları 😂
1alpercocuk Sudenurr o doğuştan gelen bir reflekstir 4.ay itibariyle kaybolması beklenir doktorlar böyle diyor
Acemiiiii 1alpercocuk aynen 5 günlükken banyo yaptırırken fileye ayağını bastırdılar son suyunu dökerken adım atmaya çalıştı. Refleksten ibaret.
Deletedmom136 O bir refleks yalnız haberiniz olsun nerdeyse tüm bebekler tutunca adımlar. 4 aydan sonra unutuyorlar gerçi benim kızım unutmadı ama 8 aylık oldu yürümüyor emeklemiyor bile 😄 normal bişey yani
Eminos Sudenurr normal bi durum benim oglumda yapiyordu bilincli bi sekilde yapmıyorlar internete bakabilirsiniz bununla ilgili
Deletedmom109 Aya kadar bütün bebekler yapar onu, reflekstir yürüme değil o. Desteksiz oturmadan bastırmayın diyor uzmanlar
Miray0331 Benimkiler de gülüyo diye sevinelim ellerde neler var @Bebekaras @Sh123 @zahideege @Zahide2494
Kvsr07 Miray0331 Hahahha yaa bende aynı düşünüyorum benimki daha yeni yeni oda çok isterse agulamaya başladı 😊
aslihaleninannesi Sudenurr yürüme değil o ayakları yere değince kaldırmaya çalışıyorlar bir sonraki ay deneyin kayboluyo😊