Ozooo bir köpüşüm var kızım 2.5 aylık. 8 senelik evliyim ve 8 senedir benimle 😍 ver, aynı evde olmaz vs vs diyenler oldu hâlâ oluyor ama ben kızımı 8 sene bekledim ve eksik hissettiğim her şeyi patili kızıma yaptım. Ona elbiseler, tokalar falan alıp süslerdim. Koynuma alıp uyuturdum. Asla vazgeçmek gibi bir düşüncem olmadı ölene kadar benimle ☺️