Gunesnil_23 valla canım ben çevremin baskısını çok çektim resmen psikolojik baskı gördüm eşimde dahil. Çok kilo almıştım. bende bebeğim o aylardayken denedim olmadı tansiyonum falan düştü sadece emzirdiğim için. 5 aylıkkken ek gıdaya başladık yavaş yavaş bende zayıflamaya başladım. Allah’a bin şükürler olsun sütüm de kesilmedi 8 kilo da verdim 2 ay içinde. Hala da devam zayıflamaya