Sese bizde 8 ay 28 günlügüz emekliyoruz , ayaga kalkiyoruz, siraliyoruz hatta bazen ayaklarinin ustundee birazcik kaliyor . 1 2 adim da atiyoruz gel gel diyoruz. Dunden beridir de surekli bagiriyor ve ba ba de de diyoruz bay bay yapiyoruz ve tabiki dislerimizde geliyor bu ara daha fazla hareketli ve huzursuz ama genede her şeyi eglenceli guzel vee tabiki cok yorucu😅