Elifin-annesi Kuzlar ev alma durumumuz var eşim şimdi bakıp geldi .beğenmiş 300 bin kaşar kredi çekicez fakat balkon yok siz olsanız alışmışsınız?
eymenin_annesi34 Elifin-annesi 2 göz odam olsun başımı sokucak evim olsun diyenlerdenim hele ki şu devirde o yüzden alırdım sanırım yinede o an ki şartlara bağlı olurdu
Bebegim_28 Elifin-annesi evim 2+1 tek balkon bazen o bile yetmiyor keşke bi balkonum daha olsaydı, cam balkon yapar yüklük niyetine kullanırdım en azından diyorum
Namkol Elifin-annesi Şuanda eşyalı balkonsuz bir evde oturuyorum. Bir daha balkonsuz eve oturmam çamaşır asamiyorum nevresim gibi büyük ebatlarda şeyleri kapılar da peteklerde kurutmaya çalışıyorum 2 günde zor kuruyor nem kokusu da cabasi
delirmeceler Elifin-annesi benim evim bahçe katı ama diğer bahçe katlarına göre pencerelerim normal daire gibi balkonsuz evde oturamıyacağım için kafamda ya dubleks ya bahçekatı kafası kocaman balkonum var balkonuda kapattırdım mis gibi takılıyorum
emineerenaslan Ben kirada balkonsuz evdeyim ve kesinlikle bir sonrakine balkon isterim bana göre aşırı ihtiyaç hem yazın balkon keyfi olsun çamaşır asmak olsun veya sigara içenler için olması gerek hemde insan hava almak isteyince bi çıkmak istiyor yani
Elifin-annesi emineerenaslan işte bende aşırı kararsız kaldım balkon istiyorum ama gücümüz anca buna yetiyor gibi
eymenin_annesi34 Elifin-annesi balkonsuz evet zor olur ama imkânlar doğrultusunda hareket etmek zorundaysanız kaçırmayın yinede
Merve-miray Elifin-annesi giriş katmış Giriş katta oturanların bir çoğu eminim gider sorunu yaşıyordur
sleepnessnami Elifin-annesi şimdi onu alın sonra satar balkonlu da alırsınız. İnsanın evi olması gibisi yok kiracı olmak zor bu zamanda armudun sapı üzümün çöpüne bakılmaz.
Elifin-annesi sleepnessnami bi taraftarda öyle düşünüyorum kira parasi verene kadar kiraoderim ev bana kalır ama çok kararsiziim
Namkol Elifin-annesi Hakkınızda hayırlısı canım, bu devirde ev sahibi olmak zor. Olmadı birikim yapar bunu satar başka ev alırsınız bu eviniz yatırım olur
Minikkusuumm Elifin-annesi kurutma makinam olsun bankona çıkmam sadece çamaşır asmak için çıkıyorum kışın zaten asamıyorum gücünüz yetiyorsa alın bence ne zaman ne olacağı belli olmuyor bu devirde
Sleepwalker Elifin-annesi önceki evimde balkon vardi yoktu arası küçücük bide zemin kat olduğu için kullanamıyordum balkon yoktu benim için bina girişine baktığı için balkon da asla oturamadım ordan çıktıktan sonra şuan ki evim balkonlu hayat varmis diyorum yazın otur çiçeklerime bahçe oldu balkon cok ihtiyaç ama yine de şimdilik paran bu eve yetiyorsa kaçırma evsiz kalma ama bu paraya balkonlu alabiliyorsa balkonlu al
LadyMarmelatte Elifin-annesi Ülkenin ekonomisi belli olmuyor balkonsuz da olsa cebinize uygunsa alın bence, her geçen gün her şeye zam geliyor ve paranın değeri düşüyor ileride üstüne biraz koyar başka yere taşınırsınız kira ödemek mi balkonsuz da olsa kendi evinin olması mı.
Zlm Elifin-annesi yani bu devirde pek seçici olamiyosun balkon olsa iyi olur tabi ama napalim ev alabiliyo olmak zor. Çok sıkıntı olursa ev aldıktan sonra para biriktirip evinde satar üstüne ekler başka bı ev alırsınız
sleepnessnami Elifin-annesi ben aynı hatayı yaptım lütfen siz yapmayın şu an kiradayım ve uçuk kaçık zam yapıyor kafasına göre o. %25ler hikaye. Biz de bir buçuk yıl önce ev bakıyorduk ama hep oturacağım ev şöyle olsun böyle olsun diye diye yok 2+1 olsun diye diye kredilerin kapatılma zamanına geldik bankalar kredi vermedi ve eşimle memur olduğumuz halde alamadık ev fiyatları 2 3 milyon oldu o zamanlar. Halbuki bulduğumuz normal bir evi alıp kiraya verip istediğim evde oturabilirdim. Ama işte o sıra bunu düşünemedim ve en güzeli olsun diye pirince giderken evdeki bulgurdan da oldum. Lütfen bulduysanız alın çektiğiniz kredi enflasyona uğrayıp erir gider sonrasın da yine ev alırsınız.
sleepnessnami Elifin-annesi ayrıca herkes çamaşır falan demiş de benim şu an oturduğum kirada bir odam boş oraya bile çamaşır asmam kurutma makinam var ne uğraşıcam as kaldır silkele kılını tüyünü temizlemeye çalış. Tamam balkon olsa amenna çok güzel ama olmayışı da özellikle sigara içen bir aile değilse çok elzem değil. Ki benim balkonum bile olsa sigara içirmem kimseye iğrenç kokuyor.
aselinanesii Elifin-annesi balkonsuz evde yaşamadım ama bence zor. Balkonun birisini çamaşır asmak için diğerini sigara çöp koymak için kullanıyoruz yani öyle oturma vs için kullanılmıyor ama balkonsuz olmaz gibi. Elinizde ki de buna yetiyorsa kirada oturmaktan iyidir deyip ileride balkonlu bi eviniz olur diyip alacaksınız🙈
gencmom_ Elifin-annesi bence alın ev değerleniyor her gün fiyat artıyor sonra satar iyi bir yer alırsınız