Patik Kızlar bu brokoliyi nasıl arındırıyorsunuz gerçekten aşırı sevdiğim brokoliden tiksinmek üzereyim. Son yediğim brokolide de 1 tane böcek gördüm hemen eşime göstermeden o parçayı imha ettim sofrada 🤢 Sirkeli suda bekletip her bir çiçeğini teker teker yıkamama rağmen yapışmışlar çıkmıyorlar. Bir değil iki değil hep aynı siyah minicik böcekler. Bir de huylandığım için ekstra özenle çiçek diplerine baka baka yıkamama rağmen yine temizlenmemiş 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Aldığım yerle mi alakalı acaba sizde de bu kadar oluyor mu? Fark etmeden çok böcek yiyoruz bence diğer sebze meyvelerde de.
heymom__ Patik ayy ben hiç görmedim şimdiye kadar keşke şimdi bunuda görmeseydim yarın karışık haşlama yapma hayalim vardı 😂
BurcuKucuk Patik brokoli çok severim fırında da devamlı yaparım kendime fakat hiç böcek görmedim bu zamana kadar
Patik Çiçek diplerini dikkatli inceleyin siyah minicikler 😞 Ben de yıllardır görmemiştim yakın zamanda dikkatimi çekti ondan sonrakilerde de hep gördüm
Dbe1506 Patik ben sirkeli karbonatlı su yapıp tek tek ayıklıyorum o suda bekletiyorum sonra elimle tek tek ovuyorum eğer arındıramadığım yer varsa kesip atıyorum mecburen
BurcuKucuk heymom__ brokoli, karnabahar, patates ve havuç doğruyorum, zeytinyağ, tuz ve pul biber ile iyice karıştırıp fırın tepsisine koyup pişiriyorum🥰🤤
biradamavisi Patik evet bununla ilgili geçen gün bir video izledim. Brokoliyi çiçeklerine minik minik ayırıp karbonatlı suda bekletti sanırım. Karbonat ya da sirkeydi tam hatırlamıyorum. Görmediğimiz çok böcek barındırıyormuş brokoli. Çok iyi yıkamak gerek.
Patik biradamavisi ayy evet bu tarz böcekler 🤢 ben sirkeli suda bekletiyordum, sirkeli ve karbonatlıda bekleteyim bir sonrakinde
Good_mother Ben de yeşil böcek görmüştüm o böceği brokoliden ayırt etmek çok zor. Ondan sonra çok istekli yiyemiyorum
Zeliff Patik ben marketten aldığımda bir iki kez denk geldim asla temizlenmiyorlar. Pazardan aldıklarımda olmuyor gördüğümden beri bende daha dikkatli yıkıyorum
Patik Zeliff ben de marketten aldıklarımda gördüm hep. Pazardan aldıklarımda dikkat etmemiştim hiç, pazardan alayım bir dahakine bakalım
Eski9 Patik iki senedir kışın her hafta soframızda ama hiç böcek denk gelmedim hatta bugün hususi sirkeli suya beklettim kesip dallarından ayırıp bir tane bile böcek yoktu olsa mutlaka suya çıkanlar olurdu diye düşünüyorum aldığınız yeri değiştirin derim
Eski9 Arkadaşlar da görmemiş yediysek de artık gitti 😁😁 yaşıyoruz elhamdülillah 🙈 bende karbonatlı sirkeli suda bekleteyim bari muhakkak nolur nolmaz killandim şimdi