Herkes post şahinine saldırmış evet özel çocuklarda çok değerli ama post sahininin çocuğu da çok değerli çocuğun okuldan hayat boyu soğuması için bir sebep yapmamıştır diyorsunuz ama belkide anlattığı gibi gerçekten . Benim kuzenim var otizmli 15 yaşında evet herkese saldırmıyor ama en güzel yaklaşan kişi ben olmama rağmen beni asla sevmiyor şidddet eğilimli hep bana karşı . En son beni gördüğünde saçımı çekti mutfaktan bıçak getirdi en son merdivenlerden itmeye çalıştı . Herşey bu kadar toz pembe değil . Kuzenim özel eğitim almamıştı belkide özel eğitim almamıştır çocuk . Bir çözümü yoksa kızınızı başka okula alın