İyi gunler kizlar kizim 1yaş 4ay 9gunluk oncelille gecen ayki olcumlerini yaziyorum
2700dogdu boy 47
Su anda
Boy 78
Kilo 10.800
Baş cevresi 47 dr normal dedi gel gelelimki kizim 2hafta once baya hastalandi resmen gun icinde 2ogun bile dogru duzgun yediremedim
Kilosu 10.700dustu ve almiyor napa bilirim acaba
Beslenmesini yaziyorum (1gunumuz)
Kahvalti yumurta(omlet,dereotulu,avakadolu ogun ne varsa ama mutlaka 1yumurta yediririm)
Kefir yada yogurt muzlu,elmali hangi meyve varsa
Corba mutlaka her gun yaparim(yayla,mercimek,kiymali,kabakli,sebzeli,nohutlu)hergun ayri cesit
Pure veriririm(papates,havuc)yada o gun kendimize ne yapsam
Aksamsa corbasindan iciririm yada avakadolu muzlu cevizli hangi meyve varsa onu yer uyur yani azmi veriyorum yada neden kilo almiyor?tahliller yapildi cok sukur kan degerleri de yerinde