Kdrblkc Benim de bebeğim 35 haftalık doğdu.İlk başlarda emme refleksi tam gelişmediği için hep sağarak verdim.Daha sonra memeyi almaya başladı ama silikon uçla emiyordu.Hiçbir zaman kendini memeyle doyurmadı mama takviyesi yaptım.Sizin gibi mastit oldum ben de😕En sonunda son çare emzirme danışmanı çağırdım eve.Çeşitli teknikler öğrettiler.Emzirme destek sistemi vb.Şu anda 2 aylığız hastane tipi sağma Makinesi kiraladım onunla sağıp veriyorum. Tabi ki bebeğin emmesi gibi olmuyor en fazla 50 cc sütüm çıkıyor ama hiç yoktan iyidir diyorum. Mama da içiyoruz.Zorlu bir süreç gerçekten çok emek verip pes etmemek gerekiyor.Çok da kafaya takmamak gerekiyor çünkü daha da kötüye gidiyor taktıkça. Sizi de çok iyi anlıyorum gerçekten insanın psikolojisini bozuyor sürekli sağım yapmak😕