Çok üzülüyorum vicdan azabından ölcem. Kaşla göz arasında oldu o kadar da dikkat ederim ama Bi anlık bisey. :( doktorumuza gittik ve bizi beyin cerrahın a yönlendirdi. Kafasının yan tarafı biraz sisti tomografi çekildik. Çok şükür temiz çıktı 🙏 içerden biraz kanamis zedelenmiş ama kemiğe denk gelmemiş dedi doktor. O şişlik zamanla iner dedi ama var mı başına böyle bisey gelen anneler? Krem falan kullanmalı miyim şişlik için lütfen cevap verin panikten doktora sormayı unuttum :(