Yazabilir misiniz
demetusss ben 3 aydan sonra oldum
demetusss herkesin farklı oluyor benim 40 ım bitti oldum
demetusss emziriyorsanız bir yıla kadar olmamak normal
Sezaryen olalı 5 ay oldu hala olmadım emziren annelerin 1 yıl olmaması normalmiş
40ım çıktı oldum ben
Ben sezeryan olalı 10 ay oldu halâ olmadım oğlumda 7 ay sonra olmuştum