Bebeğim 38+4 sezaryen doğum yaptım doğumdan bir saat sonra ciğerlerinde sunme olduğunu acilen yoğun bakıma kaldırılmasi gerektiğini söylediler ve araştırma hastanesine gönderildi durumu ciddiyetini koruyor aynı durumu yaşayan bilenler varsa bir nebze olsun umutlu haberler duymak istiyorum beklemek çok zor Allah kimseyi evladı ile sınamasın onu göğüs tüpleri takılmış halde görmek ve bişey yapamamak beni kahrediyor