Herkese iyi akşamlar umarım içeriğe tıklar ve çözüm paylaşabilirsiniz..kızım 3, 5 yaşında anaokulu çocuğu.okul açıldığından beri hastalıktan kurtulamadık.şimdide 3 haftaya yakındır gözlerde yeşil iltihap var bi düzeliyo bi tekrarlıyo.dr a gittik salgın var dedi damla verdi ama kızım asla sıktırmıyo bi kere bile damlatamadım hep pamuk üstüne koyup sürdüm oyuzdende etki alamadık.başına gelen var mı böyle bişey