Ek gıda tadımlarımıza başladık. Yoğurt yedik başta. Alerji v.s olmadı.
Bugün haşlanmış taze fasulyeyi çatal ile ezip tadım yaptık ama sanki çok hoşlanmadı gibi 😁 yoğurt pütürsüz olunca gidiyordu da fasulye pütürlü olunca arada mide bulandırıp yedi bir tatlı kaşığı kadar. Normal midir bu durum :))