Kızlar bebeğim 12 günlük ilk başlarda sütüm çok yok diye mama verdim ama şimdi geldi sütüm mamayı kesmek istiyorum. Gündüz vermiyim diyorum ama bu sefer de memeyi ağzından çektiğim an uyuyor olsa bile uyanıp ağlamaya başlıyor. Hiç memeden ayrılmak istemiyor. Ne yapıcam siz de böyle miydi. İlk çocuğum bilmiyorum. Acaba sütüm mü doyurmuyor dicem ama 5 saat de içse yine aynı