Ya biraz uzun olacak ama anlatayım desteksizmidir bilemem ama ben önce emzirip sonra kucagımda yürüyerek uyuttum birkaç gün baktım tepki vermiyorsa oldugum yrde durdum cocuk kucagımda ninnide calıyor bir süre böyle denedim sonra yine emzirip kıcagıma alıp ninini açıp oturup uykuya dalmasını sagladım baya bir bu sekilde gitti sonra emzirdim yanıma koydum ninni açtım pişpişledim derken ilk günler hafif zorlandı sonra baktı yanındayım ve kendi uyumaya basladı simdi emzirip yanıma koyuyorum uykuya dalana kadar daldıgında yatagına bırakıyorum