sahrabalam2 kanal tedavisinde ilk seanstan sonra ağrı olabilir, bazen yan kanal olabilir veya girilemeyen kanal olabilir buradaki sinirler de alınmadığı için ağrı yapabilir, belki de tüm sinirler alınmıştır ama orayı bir yara gibi düşünün yani sinir çıkartılıyor ondan dolayı ağrı yapıyor olabilir, ya da konulan geçici dolgu yükseklik yaptıysa o nedenle ağrı olabilir. Geçmesi için kuvvetli bir ağrı kesici alabilir tabi yaşına ve varsa kronik hastalıklarına uygun olarak. Veya imkan varsa acilde ağrı kesici iğne yaptırırsa biraz rahatlar. Ama mutlaka doktoruna danışın bu konuyu , o sizi bilgilendirecektir. Belki bir yükseklik almayla bile geçebilecek bir durumsa boşuna ağrı çekmesin, veya tekrar kanalı açıp pansuman yapmak gerekebilir.