Seymabebek Bebeğim 6 aylık oldu sünnet icin gec kaldım mı aşı da bile cok aglıyor cesaret edemiyorum bir türlü cok zor benim icin 😔
Zehrass Seymabebek ne kadar erken o kadar iyi 👍 hareketlendikçe zor oluyor. Biz 3 aylıkken yaptırdık ilk 2-3 günden sonrası kolay geçti. En çok ilk gün zorlandık ama beklediğimden kolaydı genel olarak çok şükür. Siz de daha fazla beklemeyin bence.