Merhaba 19 aylık bi kıızm var ben calısıyorum cocuga kayınvalidem bakıyor bugun nasıl oldugunu gormemıs ama düşmüş şimdi ayagının ustune basıp yürümüyor acile götürdüm röntgen çektiler acildeki doktor birşey görünmüyor ama cocuk röntgenin yorumlamak zordur yarın ortapedıye götürün dedi korktuğu için yürümüyor olabilirmi eğr öyleyse kac güm devam eder bu durum başına gelen varmı