ayselkaplan Bebeğim 44 günlük göbeğinde fıtık oluştu ne yapılması gerekli bunun ağrısı olur mu sizce?
tpbm1710 ayselkaplan karın egzersizi ve eskiler hurafe demir para bağlarlarmış fıtığa ağırlık olsun diye🙈
TugbaVera Benim bebeğimde de oluştu daha ayını tamamlamadan üstelik. Çok huzursuz ağlayan bir bebekti o yüzden oldu sanırım. Doktoru ağrı sızı yapmaz. Büyüdükçe kendiliğinden düzelecek dedi
ayselkaplan @TugbaVera Bende doktora gittiğimde fıtık olduğunu öğrendim bana da ağrı olmaz dediler dikkat etmem gerektiğini söylediler kendiliğinden ne kadar süreçte geçer bilmiyorum
ayselkaplan @tpbm1710 Evet onu bana da dediler ama para çok mikrop taşıdığı için çok sıcak bakmıyorum lakin eskilerde birşeyler biliyorlar diye cazip de geldi kararsız kaldım