2_erkekannesi kizim 13 aylik, hormonlardan dolayi kisa kolluyla geziyorum hala. Tarz olarak oversize tisortleri kullaniyodum zaten. Bebeyi kucagima yatirip tisortu kafasindan geciriyorum, yakadan dogru emzirme atletinin askisini kaydiriyorum. Sen sag ben selamet 😊 ne emzirme onlugu tasidim ne bisi bu zamana kadar