Narinasya merhabalar geçmiş olsun öncelikle. Benim bebeğimde de oldu birkaç kez doktor tekrarlanmadıysa problem olmaz demişti sindirilmemiş süt olabilir yada mama , çok mu kustu, tekrarladı mı kusması eğer tekrarlarsa ve çok kusarsa doktora götürebilirsiniz üşütmüş olabiliyor.