Ya lütfen ilaç vermeyin çocuğa aşıda bile doktorum ateşi yoksa verme alıştırma bebeğini dedi ateşi yoksa lütfen vermeyin şurup vs benimki de hırıltılı soluyordu 2 aylıkken bir ay boyunca duş aldırıp burnunu çektim serum fizyolojik ile şuan da düzeldi çok sıcak yada soguk giydirmemeye özen gösterdim üzeri ufacık ıslansa hemen değiştirdim geçti duşta sümkürmeyi öğrendi heralde kendi çıkardı bu gün sümüğünü sabredin ve doktorun dediği dışında ilaç kullanmayın ilerde tölerans gelişiyor ilaçlar işe yaramıyor bizim ülkede ilaç peynir ekmek gibi maalesef ama çok zararlı hava takın demiş biri astım hastasına bile bin kere düşünüp verilmesi gereken bir ilaç ventolin bebeğe bu kötülüğü yapmayın …