Mihrasahin6556 Kızlar kızım 3.5 aylık sadece anne sütüyle besleniyor 7.600 kg.Kızıma tek bakıyorum bazen sütüm olmuyor hero Baby 10 liralık mamalar var bu 1 haftadır ondan veriyorum seve seve yiyor . Durumum sadece ona el veriyor bir zararı varmıdır mecburiyetten veriyorum 😔🙏🏻
Umutveannesi Mihrasahin6556 neye göre sütünüzün olmadığını düşündünüz? 3,5 aylık bebek 7.600 gram diyorsunuz kilosu maşallah fazla bile, yeterince sütünüz var bence. Yazık etmeyin daha çok ufak o püreleri yemesi için
AnnaKarenina_ Mihrasahin6556 3.5 aylık bebeğe o mama verilmez normal mama desteği verin ama kilosu gayet iyi sütünüz nasıl yetmiyor?
Bugleminannesi28 Mihrasahin6556 sakinim… O masaların üstünde ay yazıyor genelde 6 ay ve üzeri 3.5 aylik bir bebegin onu sindirebilecegini nasıl düşündünüz. Ve sutunuzun yetmediğini nerden biliyorsunuz kilosu gayet iyi lütfen bilinçsiz hareket etmeyin. Verecekseniz normal mama verin
Mihrasahin6556 Umutveannesi Çalışıyorum kızımı kendimle göttürüyorum göğsümü açıp emzirmek zor oluyor . Çalıştığım müdeetçede bir şey yiyip içmiyorum sütüm eve gidince şekerli çay içince dinlenince oluyor
Mihrasahin6556 Bugleminannesi28 Çalışıyorum kızımı kendimle göttürüyorum emziremiyorum iş yerinde onu verince beni 2 3 saat idare ediyor . Gücüm ona yetiyor fiyatı çok uygun bende vermek istemiyorum ama mecbur kaldım
Kuzularinanasi Mihrasahin6556 ben hayatim boyunca hazir pure hic yedirme geregi duymadim kizlarima.heleki 3bucuk aylik ona dokunur sindiremez ve gereksiz.ayina gore kilosu fazla bile.emzirin sadece lutfen…
Alerjikrinit Mihrasahin6556 o püreleri kurtlu meyvelerden yaptıklarına eminim . Sizin evde yıkadığınız gibi yıkayarak yaptıklarını düşünüyor musunuz? Ayrıca benim oğlan 6.ayında falan o kilodaydı hiç de başka bişey vermedik kendi kendinize bahane aramayın
dlkuznnn Mihrasahin6556 sütün yetmiyorsa toz mama al yap ver ya püre nedir bu kadar mı cahilsiniz. Mamaların üstünde 6+ yazıyor yada 5+ yazıyor okumanız da mı yok? Sindirimi daha gelişmedi ve ayrıca benim kızım 7 aylıkken 7300 dü. Sizin 3,5 aylık bebeğinizin kgsu da gayet iyi. Sütünüz yetmese bu kg da kalmazdı.
Mihrasahin6556 dlkuznnn Biliyorum cahil değilim çalışan bir anneyim kızımı kendimle göttürüyorum mecbur veriyorum beni idare ediyor 2 3 saat eve gidene kadar
Ozge_5555 Mihrasahin6556 o mamalari vermek için erken daha kilosu iyi yanı sütünüz yeterli demekki he yeterli olmadığını düşünüyorsaniz da mama verin meme mama şeklinde gidin neye göre yetmediğini düşünüyorsunuz
-sozdemir Mihrasahin6556 mecburiyet derken? 3.5 aylık anne sütü dışında bir şey alması gerekiyorsa-ki kilonuz fazlasıyla yeterli- o da formül mama olur
EmineMercan Yani 3,5 aylık bebeğe mama veya meme hariç birşey veriyorsunuz düpedüz hata. Bari evinizde meyve püresi yapsaydınız hata üstüne hata yapıyorsunuz. Yani bence 6. Aydan sonra bile güvenli değil
Mihrasahin6556 EmineMercan Kilosu çok Maşallah etrafımda gören herkes şokta .Hatta iş yerine göttürünceye kadar yolda dururlar ben halı yıkamacıda çalışıyorum 20 yaşındayım eşimden ayrıyım günlük 3 4 saat çalışıyorum çalıştığım süre boyunca emziremiyorum onu veriyorum mecbur 3 4 saat tutuyor beni 😔
Ceren94- Mihrasahin6556 calismaniz engel değil bi tane manuel bile olsa sut sagma pompası alin yeter. Siz sagdikca süt gelir ve sütünüz de artar. Öncelik emzirmek sonra olmuyorsa sağip vermek. Sütünüz hic yoksa formül mama. Ama hazir kutu konserve +6ay mamalar değil. Anne sütü ne kadar kiymetli iceriginde canli hucreleriniz bile var. İnsanlar sütü gelmediği için ne kadar üzgün lütfen varolan kıymetli sutun değerlerini bilin bebisine de kendinize de iyilik edin :)
Irmakmelegim Mihrasahin6556 onun yerine mama verin aptamil sma gibi ek gida için çok küçük alerjik risk çok yüksek
Patik Mihrasahin6556 kuzum süt izni diye bir şey var. İşvereninle görüş 3-4 saat çalışsan bile arada yarım saat de olsa emzirme izni versin sana. Sigorta vs durumların nasıl tam bilemiyorum ama normalde günde 1,5 saat süt iznin olur ve bunu nasıl kullanacağını sen belirlersin. Sen tam gün çalışmıyorsun ama el insaf o kadar da izin versin çekil bir kenara emzir. Yapma bebeğine yazık