13 aylık oğlum doğduğu zamandan beri uykuya direnme problemi yaşıyoruz bi dönem düzeliyor yine başa sarıyor tükendim sinir krizi geçirip 1 yıldır her gün ağladım artık allah aşkına bu çocuk niye böyle 1 buçuk saatir kucağımda sallıyorum kilosuda var kollarım koptu artık sessiz içimden çığlıkla bas bas bağırarak ağlıyorum bıktım bu problemden yemesi desene elini kolunu tutar telefonla anca öyle zorla yemek yer zaten ek gıdaya şurda 3 aydır adam akıllı yer oldu ama bana bi yol gösterin anlık krizle canını yakmaktan kucağımda sıkıştırmaktan korkuyorum vicdan azabı çekiyorum artık dişlerim köküne kadar ağrıyor sıkmaktan gerçekten hayat enerjim gitti artık hiç birşey yapamaz oldum eski hayatımı çok özlüyorum büyüdükçe düzelir diyorum yok arkadaşlar 1 yıl üstüme 10 yıl attı resmen 24 yaşımdayım tükendim adeta bu problemimizden