gencmom_ Kızlar kış geldi malum tek yönlü bebek arabam var ne yapıp önlem alabilirim siz nasıl kullanıyorsunuz ? Mesela rüzgarı kesmek için üşümemesi için ?
S_x_w gencmom_ yağmurlu kullanabilirsiniz başka hiçbir şey çözüm olmuyor özellikle dışa dönük arabalarda
Fatmaana gencmom_ arabanızın yanında yağmurluk geldi ise onu kullanın ben öyle yapıyorum yoksa da e bebekten falan alabilirsiniz
Beraninannesii gencmom_ Rüzgar önleyici örtüler var bende ya onlardan alacağım yada kırılan travel sistem arabamı tamir ettirecegim.
gencmom_ S_x_w 1 yaşında kızım çift yönlü araba alsam boşuna almış olcam diye düşünüyorum Yağmurluk mantıklı bi bakim bide ayak örtüsü var oda dikkatimi çekti
gencmom_ Fatmaana yok canım sadece sinekliği geldi bebeğin korktu mu ? Yağmurlugun içinde durdu mu yani ?
Fatmaana gencmom_ hmm o zaman alabilirsiniz yok hiç korkmadı şeffaf zaten dışarıyı görmeye devam ediyor biz sorun yaşamadık umarım sende yaşamazsın
gencmom_ Beraninannesii benim ki 1 yaşında öne doğru bakar şekilde durabiliyor sıkıntı olmuyor bizim için travel almamıştım ama bir çift yönlü arabamız var oda ağır geliyor büyük ihtimalle yağmurluk ve ayak örtüsü alıcam
Beraninannesii gencmom_ Benimkide 1 buçuk yaşında aslında şuan kullandığımız arabanın tentesi tamamen kapatıyor heryerini ama beyfendi kaldırıyor şıp şıp diyor yağmur yağınca . Mecbur birşeyler düşüneceğim.
gencmom_ Beraninannesii hhaahahah bence sen sal gitsin 😂 benim ki daha yağmuru bilmiyor yürümeye de başladı dün akşam araba alıyordum gerek yok dedim şurda ne kadar bincek daha bi yanımda al kardeşi olursa kullanırsın diye geçirdim aklımdan ama daha yeni arabası bi kararsız kaldım
hunilimomm gencmom_ daha yeni aldım çarşıda yağmura yaklandim o an bı çocuk mağazasında hemen aldım çok güzelmiş ne ıslandı çocuğum ne üşüdü keşke daha önce alsaydım
gencmom_ hunilimomm teşekkürler ederim 🙏 2 gündür kafam da dolaşıyordu bu konu ozaman yağmurluk alıcam 🫶🏻
Cady Bende kabin boy kullanıyorum ayak örtüsü var artık takıyorum havalae serinledi. Tentesini de indirip gezdiriyorum. Ayak örtüsünun icindende bacaklarına battaniye satıyorum sıcak oluyor