Ne ayakta sallanmayı seviyo ne başkasının kucağında duruyo ne emzik alıyo ne memede uyuyo (anca 5dk) ne ana kucağında duruyo ne yatakta 🤦🏻♀️ omzumda uyuyo en uzun o da en fazla yarım saat, sol kolumu simdiden ortopediye götürmeye başlıycam, ne sling sevdi ne kanguru, gün doğmadan kucağa giriyor şans eseri ne zaman yatarsa, daha 2 aylık ne yapacağımı şaşırdım