Maveraaa mideleri zaten çok küçük dedi bize doktorumuz onu da gelişimi açısından su yerine anne sütü alması daha iyi olur zaten yüzde olarak da büyük oranda su bulunduğu için anne sütünde ekstra suya gerek yok demişti. Zaten reflüydü benim kızım içtiğini çıkarıyordu o yüzden ben 6. Ayında başlamayı tercih ettim. Ama doktor ver deseydi verirdim duruma göre değişiyor çünkü su verip vermemek