Bebeğim 7 aylık 4 dişi çıktı, şimdi 2 tane daha geliyor yanlardakiler baya zorladı, devamlı emmek istiyor uyurken ağzından çıkarmak istemiyor. Diş yüzünden midir? Yoksa ayrılık kaygısı mı emin olamadım işe gidiyorum 2,5 aydır o etkilemiş olabilir mi?