Maybe İstanbulun sayılı cok övülen doktoruna muayeneye gittm sırf bu kolik ağrılarından dolayı, bana dediği cümle şu, aklın var ise damlaları hemen çöpe at, hiçbir işe yaramıyorlar. Yemeklerine kimyon koy, sen kendin rezene çayı iç ve sabret.
Ben damla verdikce bebeğim daha cok ağlıyormuş bunu fark ettim bio gaia zaten bize hiç yaramadı..