Hanımlar ben kurban bayrağından kalma bi et vardı yakınımız verdi bakmadan dolaba attım kemikli gibi idi neyse bugün baya eşimle temizlik vb yaptık bende nohut yemeği yaptım çıkardığım gibi attım yemeğe ama etler bi iki tık pişmemiş gibi ve tam kuşbaşı olabilirmiş 😔 gündemde Farklı şeyler var kimisi içinden kınayacak ama eşim yüzünden yazıyorum tavır yaptı eti ziyan ettin diye o eti nasıl değerlendirebilirim lütfen deneyimli annelerden yardım istiyorum 😔😔