Bebrğim 11aylık oldu ,ona kıtap okuyorum ama hemen işk sayfalardan sıkılıp kacıyor ,erken mı acaba oturup sakince dınlemesı için,cidden üzülüyorum kıtapla ilgisi olmayacak mı diye.sızın bebekkerınız nasıldı hareketlenınce ve ne zaman kıtap sevmeye basladılar ,ilerleyen zamanlarda gecer mı acaba bu durum ve nasıl sevdirebilirim kitapları