Kızlar ilk iki ay kilo alımımız güzeldi sadece emerek 1 er kilo aldı üçüncü ay kontrolunde 450 grm almıs cıktı çok şaşırdım hemşiremzde emmesinde sorun mu oldu dedi ama aynı emiyor sütümden de eminim saat aralıklarına gece gündüz dikkat ederim neyse mama aldım günde bir kez vereyim diye ama asla sevmedi geri tükürüyor ay napsam bilemedim çok üzülüyorum 😔