Bir_bebek_bir_anne insanlık hali, benimde bebeğim yataktan düşmüştü boyun üstü Allahım elim ayağım titredi yazarken. Doktorlarda zaten 24 saat gözlem yapmamızı istiyorlar, kusma, baygınlık, uyku hali, huysuzluk, sürekli ağlama var ise doktora getirim diyorlar. Birdahakine daha dikkatli olursun, bende öyle olmaya calısıyorum. Allah bebeklerimizi korusun. ❤️