Neshas Beş aylık bebeğim var her beslenme e sonrası hemen sonrasında değil ama bir ili saat sonra peynir kesiği gibi kusuyor bazen az bazen fazla doktoruna sorduğumda normal demişti ama yine de endişe ediyor insan
Ahsen41 Neshas endişelinicek bi durum değil ya fazlalık kusuyordur yada hafif mide üşütmüştür korkmanıza gerek yok
Zeynepalya_ve_annesi Neshas peynir gibinkusmasi yediklerinin yatadigini gosterir posasini cikartiyordur.
Badevehande Midesini üşütüyor sık kusuyorsa. Yoksa o şekilde kusmasını normal yediği yarıyor demişti benim görümcem benim kızımda öyle kusuyor bazen
Neshas Badevehande ama artık her gün ve her öğünde kusuyor fazla geliyor diye düşünüyorum ama üşütüyorsa ne yapabilirim
Badevehande Neshas sıkı giydir penye battaniyeye sar uyanıkken bile midesini sıcak tut. Evet fazla da geliyor olabilir yedikleri