Hanımlar merhaba
Bebeğim şuan 4 aylık, 9 aylık olunca işe dönücem. 2 gün ofis 3 gün evden çalışıyoruz. Çocuğuyla bu şekilde evden çalışan var mı acaba? 3 gün yalnız olsak çok zor olur mu deneyimlerinizi merak ediyorum. İşim çağrı merkezi vs değil sürekli pc başında olmuycam ama tabiki çalışmam da gerekiyor 😄 Çalışanlar nasıl idare ediyor merak ediyorum.