Anneler size bişi danışmak istiyorum bebeğe tam anlamıyla alışma o tam anlamıyla annelik duygusu ne zaman oturuyor içim gidiyor tabiki seviyorum ona bişi olucak diye aklım çıkıyor ama ben mi fazla bisiler bekliyorum dolu dolu askla için için sevmek başka bişi mi zamanla olan da oldu mu kafayı yicem kendimi suçlu hissediyorum annelik duygusu bende az mı yoksa ben mi bı tek böyleyim sevgi içimde ama anlatamadıgm şey ben mi az seviyorum gibi 10 günlük olduk bu gün bu arada