Feyzosumunannesi İyi akşamlar güzel anneler. 17 aylık kızımın ilkkez burnu akıyor gözleri de hafif sulu gibi sanırım hava değişiminden grip oldu evden bile çıkmıyoruz nasıl oldu anlamadım ama iyi kendisi şükür. Doğal olarak ne yapabilirim yardımcı olurmusunuz?
saudadeee_ Feyzosumunannesi evden çıkmadığınız için oluyor işte üzerini uygun giydirin çıkın hava alın gezdirin bol bol sıvı tüketsin burnunu serum fizyolojik ile temizleyin banyo yaptırın ılık suyla her gün
Feyzosumunannesi saudadeee_ hergun banyo yaptırıyorum hatta eşim diyor banyo yaptırma artık hava serinledi ama mikrobunu oyle atar. Evden çıkmıyoruz derken ev gezmesine gitmiyoruz yoksa eşimin gelme saatine çıkarıp yürütüyorum parka götürüyorum ama park sakin olduğu zamanlar gidiyoruz genelde
Edaemell Merhaba 13 aylık bebeğim var bizde yaşadık suan devam ediyor ıhlamur verebilirsiniz ve bol bol burun temizliği öneririm